31 detsember 2016

George R.R. Martin "A Game of Thrones" (Song of Ice and Fire I)

See raamat ning samanimeline telesari ei vaja vist tutvustamist, sest kas tõesti on veel kuskil mõni inimene, kes pole neist kuulnud? Ma lugesin "Game of Thrones-i" esimest korda umbes kaheksa aastat tagasi ja siis jättis see mulle väga verise ja mitte kuigi hea mulje. Sellest ajast saati olen ma rohkem ajaloolisi (fantaasia)romaane lugenud ning nüüd oli arvamus natuke teine. Eriti mõjutasid mu seisukohta hiljuti loetud P. Gregory Boleyni raamatud, kus käis samuti võimuvõitlus, kuigi natuke mahedamas vormis. Soovitan, kui te ei karda paksust raamatust tulenevat väljakutset, kannatate välja igasugused jõhkruste ning vägivalla kirjeldused ja suudate erinevatel tegelastel silma peal hoida.

eesti keeles: "Troonide mäng I-II"
saksa keeles: "Der Winter naht"

Goodreadsi hinnang: 5/5



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar